Pesuruumi külastajate arvu äkiline suurenemine tähendab ootamatut riski. Kuid Tork PeakServe võimaldab teil luua külastajatele parima kogemuse. See on spetsiaalselt välja töötatud kiirete pesuruumi voogude optimeerimiseks ja kasutajakogemuse parandamiseks suure külastatavusega kohtades. Vaadake, kuidas Tork PeakServe on aidanud lahendada väljakutseid, mis kaasnevad igal aastal Billundi lennujaama läbiva 3,4 miljoni reisija teenindamisega.
On kevad ja Kirsten Paarupil on kiire. Peagi saabub suvi ja siis ujutab Taani suuruselt teise, Billundi lennujaama üle reisijate tulv, kes liiguvad edasi-tagasi kolme lähedal asuva teemapargi vahel: Legoland Billund, Lalandia Aquadome ja Givskudi loomaaia Lion Park. Kirsten teab lennujaama puhastusmeeskonna juhtimise kaheteistkümne aasta pikkuse kogemuse põhjal, et suvise rahvamassiga toimetulemiseks on ainult üks viis: planeerimine.
Pesuruumi külastusvoo haldamine tipptundidel on tuttav väljakutse kogu maailma puhastusjuhtidele ja majavalitsejatele. Kirsten Paarup, Billundi lennujaama puhastusjuht, ei ole erand. Me jõuame tema juurde, kui tema ja ta meeskonnad on just üle läinud sellele, mida tema nimetab suverežiimiks.
„Me täheldame reisijate arvu kasvu lihavõttepühade paiku, siis see suureneb ühtlaselt ja kui käes on juuni viimane nädal, sööstab kõver üles.“
40 000 m² peaterminali puhul, millele lisanduvad vana terminal ja abihooned, kus on kokku umbes 125 pesuruumi ja mida külastab 3,5 miljonit hoolitsust vajavat reisijat aastas, pole ime, et Kirstenil on palju mõtteainet.
„Ma kasutan meie turundusosakonna koormusprognoosi koos muude andmetega, et hinnata, kui palju reisijaid võib meile oodata eesseisvatel kuudel ja kus meil on kõige pingelisematel tipptundidel kõige rohkem külastajaid. Billundi lennujaam kasvab hämmastavalt kiiresti. Eelmisel aastal suurenes reisijate arv 9,2 protsendi võrra. Ja 2018. aasta esimese kolme kuu jooksul olime tunnistajaks veel 11,2 protsendi suurusele kasvule!“
„Kõige rohkem teeb mulle muret piisava arvu inimeste leidmine. Talveperioodil, oktoobrist aprillini, on mul umbes 60 töötajat. Suverežiimis on meid umbes 100. Ja kuna paljud minu põhitöötajad lähevad suvepuhkusele, peame leidma igal suvel palju lisatööjõudu.“ Protsessi muudab veelgi keerukamaks asjaolu, et kogu lennujaama personal peab läbima põhjaliku taustakontrolli. „Ja siis me peame nad välja õpetama. Paljud inimesed arvavad, et nad oskavad puhastada, kuid see ei ole nii kerge, kui paistab“, ütleb Kirsten naeratades.
Lisaks tuleb planeerida tootevarud. „Kõiki pesuruume puhastatakse põhjalikult iga päev, ning enamikku kontrollitakse ja tarvikuid täiendatakse umbes kaheksa korda. Me kasutame aastaringselt samu vahendeid, aga suveajal kaovad varud meie riiulitelt lausa lennates.“
Lennujaam on avatud kogu ööpäeva, kuid reisijad saabuvad lainetena. „Meie kogemuse kohaselt on külastatavus tavaliselt kõige tihedam kella 10, 14 ja 18 paiku, kui paljud lennud maanduvad ja uuesti väljuvad. Kuid mõnikord suureneb käidavus järsult ootamatutel aegadel.“ Nii et mis siis saab, kui inimesed on haiguslehel ja temal ei ole käepärast piisavalt töötajaid, et tipptundide inimvoolu hallata? “Noh, kui olukord muutub kriitiliseks, me võime mõnevõrra harvem puhastada mõnda muud ala. Kuid me ei tee kunagi järeleandmisi oma pesuruumide juures. Puhas pesuruum on kahtlemata meie külastaja kogemuse oluline osa. Ja kuna me kasutame nüüd Tork PeakServe lahendust, peame jaotureid taastäitma harvem, mis jätab meile rohkem aega lennujaama teiste alade puhtana hoidmiseks vastavalt meie külastajate harjumuspärastele ootustele.“
Kirsten Paarup
Billundi lennujaama puhastusjuht