Tork Xpressnap vähendab salvrätikute kasutamist ja pakub isetehtavat turundusvahendit, mille abil saate luua ja jagada sõnumeid sotsiaalmeedias või trükkida need välja, et paigaldada need oma jaoturi Ad-a-Glance® paneelidele.
restorani külastajatest on nõus, et isikustatud kogemus õigustab kõrgemaid hindu.
40%
restorani külastajatele meeldib näha uute menüüelementide tutvustust oma sotsiaalmeedia andmevoos.
Siin on kolm viisi, kuidas Tork Xpressnap võib aidata teil oma ärieesmärke saavutada:
Olge seltskondlik
78% kiirtoidurestoranide külastajatest jälgib sotsiaalmeedias restoranidega seotud teateid. Kasutage meie digitaalseid tööriistu kordumatu sõnumi loomiseks ja postitage see otse oma sotsiaalmeedia kanalitesse, et suurendada oma restorani külastatavust.
Olge isiklik
62% restorani külastajatest tuleb tõenäolisemalt teie restorani tagasi, kui nad tunnevad, et on saanud isikustatud kogemuse. Niisiis kasutage meie digitaalseid tööriistu teabe jagamiseks oma restorani kultuuripärandi, kogukonna elus osalemise või eripakkumiste kohta. Restoranis käijad peavad seda lojaalsuse loomiseks.
Tutvustus
21% restorani külastajatest kulutab tõenäoliselt kavatsetust rohkem, kui neile pakutakse ahvatlevat lauale paigutatud reklaamsõnumit, nagu näiteks uue eelroa, joogi või magustoidu pildid. Ahvatlege neid oma oludele kohandatud turundussõnumiga – mis luuakse siin vaid minutitega.
Saage teada, kuidas Ken ja Grace kasutavad Tork Xpressnap’i äriedenduseks
Loominguline lähenemine isikustatud turundussõnumite ja professionaalsete kujunduste abil toetab teie ärieesmärke suurendada külastatavust, sissetulekut ja korduvkülastuste arvu. Restoranipidajad, Ken ja Grace, jagavad oma lugusid sellest, kuidas nad kasutavad Tork Xpressnap’i oma äritegevuse hoogustamiseks.
Ken Silver, Jim's Steaks omanik
Grace Foltz, The Jerk Pit’i omanik
Uuringu õigusalane teave
*Uuring viidi läbi 17. novembrist kuni 13. detsembrini 2017, valimisse kuulus 8289 eurooplast vanuses 18-60 aastat, kes olid einestanud restoranis vähemalt ühe korra viimase kuu jooksul. Sõltumatu ettevõte United Minds viis uuringu läbi Cint pakutavate veebipaneelide kaudu.
Tork on globaalne juhtiv töökohas kasutatavate hügieenitoodete kaubamärk. Tork pakub alates paberkäterättidest haigla pesuruumides kuni restorani söögisaalide salvrätijaoturiteni suurepäraseid elamusi kasutajale ja mugavaid kogemusi ostjale. Ja meie pühendume Essity koosseisus teie vajaduste rahuldamisele jätkusuutlikul viisil – säästes teie aega, raha ja töövaeva, et teie saaksite keskenduda kõige olulisemale, nimelt oma äritegevusele. www.essity.com