Majutuse valdkonna suundumused näitavad, et keskmine hotellikülastaja muretseb jätkusuutlikkuse pärast. Külastajad teevad kodus teadlikumaid valikuid ja ei taha, et nende reisid ja ööbimised avaldaksid keskkonnale negatiivset mõju. Huvi valikute vastu, mis vähendavad keskkonna jalajälge, kaasa arvatud see, millises hotellis peatuda, suureneb jätkuvalt. Kuna külastajakogemus on alati hotellijuhtide põhimure, siis on ka jätkusuutlikkusest saanud üldlevinud eristaja.
Kuidas teie selle lahendate? Veenduge, et teie külastajad mõistavad, kui väärtusliku valiku nad tegid, peatudes teie hotellis, ja hindavad seda. Andke teada, missuguseid jätkusuutlikke valikuid tehti teie ettevõtte puhul. Kui te jagate oma jõupingutusi enda külastajatega, saavad nad teada, et nende ja teie väärtused on kooskõlas.